Join our Rehearsals

We are holding our Monday evening rehearsal from
Monday 6th September 2021
these are held at the Salle de Fetes in the centre of Cazals.

If you wish to attend one or two sessions, we ask that join our Association, the annual fee is 10€. This fee help’s to cover the costs of the sheet music pay the music rights and the liability inssurance.

We are a non profit organisation, all of our profits go towards supporting the choir.
A donation to the choir would be really appreciated

Nous organisons nos répétitions du lundi soir à partir du lundi 6 septembre 2021 ; elles ont lieu à la salle de fêtes du centre de Cazals.

Si vous souhaitez assister à l’une de ces séances, nous vous demandons d’adhérer à l’association, la cotisation annuelle est de 10€.
Cette petite cotisation nous aidera à couvrir les coûts des partitions et des droits musicaux.

En tant qu’organisation à but non lucratif, tous nos bénéfices sont utilisés pour soutenir la chorale.
Un don à la chorale serait vraiment apprécié.